• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to secondary sidebar
  • Skip to footer
web logo

Primăria comunei Bogdănești
Județul Vaslui

web logo

Primăria Bogdănești Vaslui

Bine ati venit pe website-ul oficial al Primariei Bogdănești, judetul Vaslui!

  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
    • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sunt autoritatea institutiei in cauză
    • Carieră(posturi scoase la concurs)
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferenta pentru reclamatie administrativa
      • Rapoartele de aplicarea legii nr. 544/2001
    • Buletin informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților (execuția bugetară) conform anexei
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de actele normative
    • Bilanțuri contabile
    • Alegeri
      • Alegeri Prezidențiale
      • Alegeri Parlamentare
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor de valoare de peste 5000 de euro conform anexei
      • Contractele începand cu data aplicării memorandumului
    • Declarații de avere și interese funcționari publici
    • Formulare tip
  • Transparență decizională
    • Agenda publică
    • Rapoarte de evaluare a implementării legii 52/2003
    • Alte informații
      • Lista cu documentele de interes public
  • Primăria
    • Asistență socială
    • ROF – Aparat de specialitate primar
    • Compartimente primarie
    • Rapoarte de activitate
    • Posturi vacante
    • Proiecte și investiții
    • Impozite și taxe
    • Registrul Agricol
    • Urbanism
    • Stare civilă
  • Consiliul local
    • Componența Consiliului Local
    • Convocări ședințe Consiliul Local
    • Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ale ședințelor de consiliu
    • Anunțuri ședințe
    • Declarații de avere și interese consilieri locali
    • Rapoarte de activitate ale consilierilor locali
  • Comuna Bogdănești
    • Despre comuna Bogdănești
    • Date statistice
    • Harta comunei Bogdănești
    • Monografia comunei
    • Galerie
  • Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul oficial
    • Statutul Unității Administrativ-Teritoriale
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente

Politici

  • Politica Cookie
  • Politică de confidențialitate

Vremea

Impozite și taxe

Certificate de atestare fiscala pentru persoane fizice si juridice – formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013. Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile si in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita. Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala care ii administreaza. Cererea-tip completata se depune alaturi de: • un Dosar cu sina; • o copie C.I. / B.I. si imputernicire pt. delegat; • o copie Certificat inregistrare fiscala; • doua timbre fiscale (2 lei/bucata); • documente doveditoare a realitatii contabile cum ar fi: balanta de verificare semnata si stampilata. Persoanele fizice care au nevoie de certificat nu trebuie decat sa depuna cererea prin care solicita documentul si doua timbre fiscale, in valoare de 4 lei. Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii si poate fi utilizat de filme pe o perioada de pana la 30 de zile de la data eliberarii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat este de pana la 90 de zile de la data eliberarii. Certificatul de atestare fiscala se intocmeste in doua exemplare originale, din care: • un exemplar se comunica solicitantului sau noului organ fiscal competent; • un exemplar se pastreaza la organul fiscal emitent si se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului. In situatia in care contribuabilul doreste sa obtina mai multe exemplare ale certificatului de atestare fiscala trebuie sa mentioneze in cerere numarul de exemplare solicitate. In acest caz, taxa extrajudiciara de timbru se plateste o singura data, indiferent de numarul de exemplare solicitate. Modelul certificatului de atestare fiscala, precum si al cererii de eliberare a documentului pot fi consultate in fisierele atasate.

Impozite si taxe – prezentare generala

Departamentul Impozite si Taxe Locale a comunei Prisacani are atributii privind stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si încasarea impozitelor si taxelor locale, pe raza administrativ – teritoriala a comunei Prisacani. Modalitatile de informare puse la dispozitia contribuabililor sunt: • informarea directa prin intermediul functionarilor publici care deservesc ghiseele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul institutiei noastre din Primaria Prisacani

Termene de plata a impozitelor locale

1. Impozitul pe cladiri, teren si taxe pe mijloacele de transport se plateste anual pana la datele 31 martie si 30 septembrie inclusiv 2. Pentru neplata impozitului pe cladiri si teren precum si a taxei pentru mijloacele de transport pentru persoanele fizice si juridice se percep penalizari de 0,1% zi calendaristica 3. Plata cu anticipatie a impozitului pe cladiri, teren si a taxei pe mijloacele de transport datorat pentru intregul an de catre contribuabili, pana la 31 martie inclusiv, a anului respectiv, se acorda o bonificatie de 10%

Bara principală

Monitorul Oficial

  • Statutul Unității Administrativ-Teritoriale
  • Hotărârile autorității deliberative
  • Regulamentele privind procedurile administrative
  • Dispozițiile autorității executive
  • Documente și informații financiare
  • Alte documente

Galerie

1 (1)
3
1
1 (2)

Instrumente Online

Footer

Despre Comuna Bogdănești

Continuare…

Evenimente culturale

– Ziua comunei
– Ziua femeii (8 martie)

Program de lucru si audiente

Program de lucru

Luni – Miercuri: 08:00 -16:00
Joi: 08:00 - 18:00
Vineri: 08:00 - 14:00

Audiențe

Secretar – Marti: 09:00 – 12:00
Joi: 09:00 – 12:00

Viceprimar – Marti: 09:00 – 12:00
Joi: 09:00 – 12:00

Primar – Joi 10:00- 13:00

Contact

Primăria Comunei Bogdănești

Comuna Bogdănești
Județul Vaslui, ROMÂNIA
Telefon: 0235 428 827
Fax: 0243-268002
Email: primbogdanesti@yahoo.com

© 2025 Site-ul Oficial al Primăriei Comunei Bogdănești, județul Vaslui

Website dezvoltat de DIGITAL CUISINE

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau le puteți dezactiva in .

Primăria Bogdănești Vaslui
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.